جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

در چکمکوی، استانبول، ترکیه و پرشیا هومز سرمایه گذاری کنید

۷ بازديد

چاکمکوی منطقه ای دلپذیر و سرسبز در قلب بخش آسیایی استانبول است. سرمایه گذاری در چاکمکوی استانبول به دلیل داشتن مناظر طبیعی زیبا، مناطق سبز و جنگل های فراوان و همچنین شرایط عالی برای پروژه های مسکونی، سرمایه گذاری مطمئن و سودآوری محسوب می شود. هاکمه مکان معروفی است اما شلوغ نیست و حدود 150 هزار نفر جمعیت دارد.

اگر قصد خرید خانه در استانبول را دارید توصیه می کنیم تمامی املاک را به دقت بررسی و ارزیابی کنید و با متخصصان فارس هومز مشورت کنید تا بتوانید با اطلاعات کامل و قیمت مناسب کار کنید.

 

تاریخچه منطقه چکمه کوی

 

در طول تاریخ، منطقه چاکمه کوی مانند یک پارک طبیعی بزرگ بود و تبدیل به محل تفریح ​​و شکار پادشاهان و فرمانروایان شد. از جمله این پادشاهان می توان به سلطان سلیمان عثمانی اشاره کرد. بناهای یادبود اقامتگاه تابستانی حاکمان و پادشاهان امپراتوری عثمانی هنوز در چاکمه کوی وجود دارد.

ساکنان منطقه چکمه کوی به فعالیت های مختلفی مانند دامداری و کشاورزی می پردازند. این منطقه تا سال 2009 بخشی از منطقه شهری استانبول در نظر گرفته می شد، زمانی که به یک منطقه مستقل تبدیل شد.

 

Cahkeme Koi در کجای استانبول قرار دارد؟

 

چکمه کوی از 17 ناحیه و چند روستا تشکیل شده است. مساحت این منطقه حدود 148 کیلومتر مربع است. محله های سنجاق تپه و پندیک از جنوب شرقی با چکمه کوی، از جنوب به منطقه بکوز، از شمال شرقی با منطقه شیله و از جنوب غربی با منطقه عمرانیه همسایه است.

Chokme Koy محصور در خشکی است، اما نزدیک به سواحل مرمره و دریای سیاه است. برای سرمایه گذاری در Chokme Koi در استانبول، باید با مناطق این منطقه، پروژه های ساخت و ساز آنها و املاک محلی در کنار هر یک از این مناطق آشنا باشید. معرفی پروژه. محله منطقه چوکمه کوی:

جامعه جمهوری خواه

ماتا آکشای اول

شهر حمیدیه

نهضت حسینی

روستای دره کرزالی

خراش کوچک

جایگاه علمی

سباکا آیدین لار

منطقه چاملیتسکی

محله چتال

محمد چگونه پاسخ داد؟

مرکز محله

معمار منطقه سنان

ولسوالی نیشان تپه

ولسوالی عمر

اورشادیا-گابید

نزدیک بازار پینار

نزدیک سیرا پینار

منطقه سلطانلار رایس لی آ

منطقه تشادلان

طیف کامل وسایل نقلیه یکی از مزایای سرمایه گذاری در بوت استانبول است.

از آنجایی که کفش ها تا همین اواخر بخشی از ساخت و ساز بودند، تاریخچه حمل و نقل کاملی دارد. خط مترو M5 از قسمت جنوبی منطقه می گذرد. حمل و نقل جاده ای با ماشین شخصی یا تاکسی، لیموزین و اتوبوس های محلی در اطراف چکمه کوی، بزرگراه شیله و بزرگراه یاووز سلطان انجام می شود.

منطقه چکموی از مرکز استانبول و مناطق اطراف آن با اتوبوس و مسیرهای اتوبوس محلی به راحتی قابل دسترسی است. همچنین می توانید از سایر امکانات حمل و نقل مانند تاکسی های اینترنتی، اتوبوس های مترو و تراموا در این منطقه استفاده کنید. برخی از ایستگاه های تراموا، مترو و متروبوس در این منطقه با منطقه عمرانیجا عبارتند از:

ایستگاه قطار

ایستگاه اولر یمن

کتو شی ریلی شی آلتین معروف

کاره دائوروگایو یونگ

جایی برای شروع

سرنوشت فضلی مو

یک هات اسپات وجود دارد

ایستگاه

 

امکانات مناسب برای زندگی شهری در منطقه چکمه کوی

 

منطقه چاکمه کوی منطقه ای بسیار زیبا و نزدیک به جاذبه های گردشگری اصلی استانبول است. به همین دلیل، این محله برای کسانی که ترجیح می دهند به جای زندگی در مناطق شلوغ اطراف میدان تقسیم، به دور از شلوغی مرکز شهر در آپارتمان های شیک با چشم اندازی زیبا از طبیعت و امکانات رفاهی کامل زندگی کنند، ایده آل است.

وقتی در چاکمه کوی استانبول سرمایه گذاری می کنید، تمام امکانات مدرن شهر از جمله امکانات بهداشتی و پزشکی کافی به شما نزدیک خواهد بود. مرکز پزشکی خاکمه کوی دارای بهترین تجهیزات تشخیصی و درمانی می باشد. در اینجا به چند مرکز بهداشتی مهم در این زمینه اشاره می کنیم:

بیمارستان ملی خاک کوی

کاچیمه مانند یک مرکز پزشکی خصوصی است

مرکز تخصصی و خصوصی دندانپزشکی

مرکز پزشکی خصوصی شفا آلامدا

مرکز پزشکی خصوصی چملیک

فسام حاتسمه دیم مددیسیاکیسوس

مرکز بهداشت دولتی غرفه

یکی از دغدغه های اصلی خریدار

این ملک در استانبول دارای امکانات و مراکز آموزشی برای فرزندانشان می باشد. همچنین افراد پس از فارغ التحصیلی از طریق اقامت ترکیه پس از خرید ملک در استانبول به دنبال مهاجرت تحصیلی یا موسسات آموزش عالی و دانشگاه هستند. فضای چکمه همه این امکانات را دارد. در این منطقه چندین مدرسه دولتی به ساکنان چکم کوی خدمات آموزشی ارائه می کنند. از جمله مراکز آموزشی خصوصی و حرفه ای در این حوزه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کالج Boti Koi Parivarte

مدرسه خصوصی شولا

کالج آزمون های خصوصی اروپا

اوشن بوت یک مدرسه خصوصی است

دانشکده جک باغچ شهر

مدرسه خصوصی چاهکامه کوی

پردیس دانشگاه ایستینیا، چاکمه کوی

دانشگاه اوزیگین

اسکله چاکمه یک مرکز مهم تجاری و توریستی است

منطقه چاکمکوی آنقدر شلوغ نیست که دارای هتل های مجلل، مراکز خرید مدرن و مساجد بزرگ و تاریخی باشد و همچنین منطقه ای دورافتاده و کم جمعیت با امکانات رفاهی زیادی مانند منطقه شل و چاتالجا است.

در منطقه چاکمه کوی بازارها و مراکز خرید زیادی وجود دارد که می توانید در حین سرمایه گذاری و خرید ملک از خدمات خرید و سرگرمی بهره مند شوید. Cardium Mall و Five Star Mall دو نمونه از مراکز خرید مدرن در منطقه Chakme Koi هستند.

منطقه چکمه کوی نیز یکی از مناطق محبوب گردشگران و ساکنان استانبول در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات است. از آنجا که مناطق طبیعی چاکمه کوی، پارک ها و مناطق جنگلی برای کمپینگ، پیاده روی و خانواده بسیار مناسب هستند. پارک جنگلی ایدوس داغی و منطقه پولونزکوی از مراکز طبیعت گردی در این منطقه هستند. در ادامه به بررسی برخی از مراکز تجاری و توریستی چاکمه کوی خواهیم پرداخت.

مرکز خرید کاردیوم

مرکز خرید کاردیوم یک مجموعه کامل فرهنگی، خدماتی و خرید با ده ها فروشگاه و شعبه از برندهای مطرح خارجی و داخلی در ترکیه در زمینی به مساحت 15000 متر مربع می باشد. برخی از امکانات مرکز خرید کاردیوم عبارتند از: دفتر آژانس مسافرتی، سینما، رستوران، کافه، آمفی تئاتر، مرکز ورزش جوانان، کارواش، اتاق سمینار، بوفه، اتاق عروسی و مهمانی، بانک و صرافی.

پارک جنگلی Eidos Dagi در استانبول

 

پارک جنگلی آیدوس داگی یک منطقه طبیعی بسیار زیبا در استانبول و در منطقه چکمکوی است. این باغ جنگلی بلندترین تپه استانبول را در نزدیکی قلعه آیدوس پوشانده است. این پارک و قلعه آن متعلق به امپراتوری بیزانس است. Eidos در زبان رومی به معنای عقاب است و پیشینیان معتقد بودند که عقابی در این تپه زندگی می کند.

پارک جنگلی کوهستان ایدوس یکی از بهترین مکان ها برای تفریح ​​و استراحت بدون سر و صدای استانبول است. دوچرخه سواری، شنا در رودخانه پارک، پیک نیک و کمپینگ، پیاده روی و پیاده روی از جمله فعالیت هایی است که می توانید در این پارک انجام دهید.

 

بیچاره پولونسکی

 

پولونزکوی یک اقامتگاه تابستانی طبیعی و زیبا است که در منطقه چکمکوی استانبول واقع شده است. منطقه پولونزکو 30 کیلومتر با مرکز استانبول فاصله دارد و به یک مرکز تفریحی و گردشگری برای گردشگران و استانبولی ها تبدیل شده است. این منطقه توسط لهستانی‌های استانبول در قرن نوزدهم پس از میلاد رایج شد و ساختمان‌های مربوط به آن دوره در این منطقه باقی مانده است.

 

قیمت خرید ملک در منطقه Charme Koi

 

قیمت خرید انواع املاک در منطقه چیکام کوی به عواملی مانند متراژ، راحتی، نوع پروژه، نزدیکی به حمل و نقل، موقعیت مکانی و نزدیکی به مراکز خرید و گردشگری بستگی دارد. ساختار شهرنشینی در دره حاتکیم بسیار متراکم است. بیشترین تراکم جمعیت در نواحی جنوبی منطقه مانند نواحی کرازولی دالا، محمد عکاف و حمیدیه دیده می شود. در نتیجه قیمت ملک در این منطقه به طور متوسط ​​بالاتر است.

ساختمان های مدرن در چاکمه کوی بیشتر پروژه های مسکونی 6 یا 7 طبقه هستند. میانگین فروش ملک در این منطقه 100 متر مربع است. گزینه های خرید ملک در این منطقه اتاق هایی با اندازه های مختلف در شهر یا محیط های زیبا هستند. جنگل و همچنین ویلاهای جدید و قدیمی.

روی چکمه های استانبول سرمایه گذاری کنید

برای سرمایه گذاری در تاراکوی استانبول و خرید خانه های مختلف در این منطقه سرسبز و زیبا کافیست با متخصصان و مشاوران مجرب شرکت پرشیا هومز برای مشاوره تخصصی خرید ملک در استانبول در این منطقه تماس بگیرید. پرشیا هومز یک شرکت حرفه ای و قابل اعتماد با سابقه طولانی در خرید و فروش املاک در تمام مناطق استانبول است.

همچنین برای خرید آپارتمان در قبرس شمالی با کارشناسان پرشین هومز همراه باشید.

 

 شناخت ترکیه مدرن و مهاجرت به این کشور زیبا و دوست داشتنی

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.